​Kursus  i TRE-Metoden.

TRE-metoden

Hvad er et traume og hvad er stress? Hvordan kan det behandles ? Traume og stress er ikke en sygdom i mit univers, men en tilstand, som giver kroniske spændinger. Hvis disse spændinger forbliver uforløst vil de kunne skabe yderligere kroniske tilstande og sygdom.

Ryst dig ud af stress-angst-chok-traumer og livskriser

TRE (Traume Releasing Exercises) er et nyt og vigtigt bidrag til behandling af traumer, spændinger og stress. Det er en kropsorienteret metode, som er let at lære. Den er udviklet af Dr. David Berceli Ph.d.-bioenergetisk terapeut og han har arbejdet med krigsramte mennesker bla. Afrika og midt østen.

Du kan på det her kursus få en helt ny forståelse af din krop. Du kan arbejde med din krop og dit sind på en gang . Har du fysisk og psykisk ubehag evt. smerter som har sat sig fast. Kan du med den her metode, få frigivet ny energi og glæde samt opleve større balance i kroppen. Det er et værktøj, som kan læres og bruges som selvregulering. Du lærer, at kroppens rystelser er udtryk for, at kroppen er i gang med, at heale og genopbygge sig selv.

Jeg vil uddybe den teoretiske og fysiologiske grundlag for metoden. Derefter vil du få erfaring med øvelserne og mærke hvad de gør ved dig.

Sted: Næsvej 8 4894 Øster-Ulslev.

Tid : 10-16

Dato:  se programoversigt

Pris: 1050,-kr ( der er mad og drikke med i prisen) konto: 0712-3493892842 ( husk at skrive dit navn ved betaling.

Husk: Løst siddende tøj.

tilmelding på denne mail: birgitj@mail.dk

​Birgit Jørgensen

Medlem af