Kropsorienteret metode i Stress Regulerings Øvelser:

Lørdag den 6. april 2024 09.00-12.00

Dette kursus har fokus på stress, angst og traumer.

Hvad er uro og stress, hvordan kan det behandles? Traume er ikke en sygdom, men en tilstand, som giver kroniske spændinger. Hvis disse spændinger forbliver uforløst vil de kunne skabe yderligere kroniske tilstande og sygdom.

​Ryst dig fri af stress-angst-Chock og livskriser.

TRE (Trauma Releasing Exercises) er et nyt og vigtigt bidrag til behandling af traumer, spændinger og stress. Det er en kropsorienteret metode som let at lære. Den er udviklet af Dr. David Berceli Ph.d.-bioenergetisk terapeut. Du kan på det her kursus få en helt ny forståelse af din krop. Du kan arbejde med din krop og dit sind på en gang. Har du fysisk og psykisk ubehag evt. smerter, som har sat sig fast. Kan du med den her metode få frigivet ny energi og glæde og opleve større balance i kroppen. Det er et værktøj, som kan læreres og bruges som selvregulering. Du lærer, at kroppens rystelser er udtryk for, at kroppen er i gang med, at heale og genopbygge sig selv.

Jeg vil uddybe den teoretiske og fysiologiske grundlag for metoden. Derefter vil du få erfaring med øvelserne og mærke hvad de gør ved dig. Samt mulighed for at arbejde med dig selv og udvikle dig selv. En god måde at ryste sit arbejde af sig. Vi bliver ofte sekundært traumatiseret af det vi arbejder med.

Opfølgnings kursus aftales. ( du kan deltage i en gruppe efterfølgende)

​Sted: Hos Psykoterapeut Birgit Jørgensen, Rødbyvej 6b, 4930 Maribo.
Dato: Lørdag den 6. april 2024
Tid: 09.00 -12.00
Pris: 600,- kr. tilmelding via Korphus, kontaktformularen eller pr. telefon 26 35 02 67
Betaling på Mobilepay: 57985